mit csináljak ha unatkozok a nyári szünetben?

mit csináljak ha unatkozok a nyári szünetben?

petra
petra
ülj le A számitogep ele es halgasd a kedvenc zeneidet

Ez jó ötlet! Te miket hallgatsz?

Annácska irigyellek az unatkozásért Bocsi, de nem bírtam ki, hogy ne szóljak hozzá. Én valahogy mindig találok valamit, amivel lekötöm magam. Csodás az idő, ússz egy nagyot, biztosan a barátnőid elmennének veled strandra! Na meg élvezd ki az unalmas órákat, mert ha lesznek gyerkőceid, erre nem lesz időd! Szép napot!
Üdv:Rita

Hát köszönöm, de én még diák vagyok, és hát ilyenkor nyári szünet van nekem. Bár tudom, hogy ez az állapot nem tarthat örökké.
Amúgy strandolni el szoktunk menni, csak néha amikor délelőtt itthon vagyok, nem tudok magammal mit kezdeni. Csak netezek, meg facebookozok, de az is unalmas egy idő után. Valami hasznos tevékenység kellene, ami építő jellegű. Van ötleted?

Tudsz főzni pl? Hmmm? anno a lányok tizenévesen megtanultak főzni, házimunkát elvégezni stb. A nyári szünetben mindemellett olvastunk sokat, de manapság ez nem trendi úgy látom. ugyan én sem vagyok idős, de teljesen másképpen nőttem fel, mint manapság a tinilányok. Sajnos az elferdült rohanó világnak más az értékrendje.

A világ változik! Az internet elterjedése sok mindent megváltoztatott. Ne várd el, hogy a mai fiatalok ugyan úgy nőjenek fel, mint régen, mert ez lehetetlen! A világ folyamatosan változik, és nincs két egyforma generáció sem emiatt.

Megsúgom, nem vagyok aggastyán, csak a pszichológiai szemléletem azt mutatja, s a világ is azt bizonyítja, hogy a túlzott fejlődése a technikának embertelenné változtatja a világot. Egy személyes beszélgetés többet ér, mint a face' számomra de hangsúlyozom, nem vagyunk egyformák mi emberek, s ez nem is baj, sőőőőt! Így kerek a világ. Ha te így jól érzed magadban a bőrödben, akkor élj így! Majd 40 év múlva jusson eszedbe, mint mondtam neked Amúgy még 30 múltam, nagy generációs különbség nincs, csak másképpen élünk

Neo
Neo